Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sierakowie
Poszukujemy Menadżera Ośrodka TKKF w Sierakowie
Zakres obowiązków:
1. Zarządzanie Ośrodkiem Turystycznym
• Nadzór nad bieżącą działalnością ośrodka, w tym nadzór nad jego infrastrukturą, czystością, bezpieczeństwem i komfortem gości.
• Identyfikacja i realizacja działań modernizacyjnych – planowanie i wdrażanie ulepszeń oraz remontów pod kątem zwiększenia atrakcyjności i funkcjonalności obiektu.
• Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących jakość świadczonych usług oraz standardów obsługi gości.
2. Rozwój i unowocześnianie obiektu
• Tworzenie i realizacja strategii rozwoju ośrodka, uwzględniającej nowoczesne trendy turystyczne.
• Analiza potencjału obiektu i opracowywanie propozycji nowych usług lub rozbudowy infrastruktury turystycznej.
• Współpraca z instytucjami, organizacjami oraz lokalnymi władzami na rzecz rozwoju turystyki w regionie.
3. Marketing i promocja ośrodka
• Opracowanie strategii marketingowej, w tym aktywne promowanie oferty ośrodka w mediach społecznościowych, stronach turystycznych i innych kanałach komunikacji.
• Planowanie i organizacja wydarzeń promocyjnych, eventów tematycznych oraz programów lojalnościowych dla gości.
• Budowanie i umacnianie wizerunku ośrodka jako atrakcyjnego miejsca na mapie turystycznej regionu.
4. Relacje z gośćmi i obsługa klienta
• Dbanie o wysoki standard obsługi gości, przyjmowanie rezerwacji oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów i skarg.
• Tworzenie przyjaznej atmosfery i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów, by zachęcać do powrotów i poleceń.
5. Zarządzanie zespołem
• Rekrutacja, motywowanie i organizacja pracy zespołu obsługi ośrodka.
• Odpowiedzialność za grafiki, organizację czasu pracy oraz szkolenie pracowników w zakresie obsługi gości i przestrzegania standardów jakości.
Wymagania:
1. Doświadczenie w zarządzaniu obiektami turystycznymi lub rekreacyjnymi
Minimum 5 lata doświadczenia w zarządzaniu ośrodkiem turystycznym, hotelarskim lub rekreacyjnym.
2. Umiejętność opracowywania strategii rozwoju i modernizacji obiektu
Znajomość trendów w turystyce i umiejętność wdrażania działań, które podniosą atrakcyjność obiektu.
Zdolność do analizowania potrzeb klientów i dostosowania obiektu do oczekiwań współczesnych turystów.
3. Doświadczenie w marketingu i promocji usług turystycznych
Znajomość systemów rezerwacyjnych.
Znajomość systemów POS.
Znajomość programów graficznych.
Biegłość w obsłudze mediów społecznościowych.
Biegłość obsługi pakietu Office.
Bardzo dobra znajomość rynku sportowo-rekreacyjnego
Umiejętność tworzenia strategii promocyjnych i budowania rozpoznawalności obiektu na rynku turystycznym.
4. Umiejętność zarządzania zespołem i doskonała organizacja pracy
Umiejętności komunikacyjne, przywódcze oraz zdolność do budowania pozytywnych relacji w zespole.
Zdolność do efektywnego delegowania zadań i motywowania pracowników.
5. Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
Doświadczenie w pracy z klientem, zdolność do budowania relacji i dbania o pozytywne doświadczenia gości.
Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i szybkie reagowanie na potrzeby klientów.
6. Dodatkowe atuty
Znajomość języka angielskiego, niemieckiego w stopniu przynajmniej komunikatywnym.
Uprawnienia wychowawcy kolonijnego.
Umiejętność tworzenia filmików promocyjnych.
Dodatkowy wymóg:
Do aplikacji prosimy dołączyć nie tylko CV, ale również dokument zawierający wizję rozwoju ośrodka (maksymalnie jedna strona A4). Dokument powinien opisywać koncepcję modernizacji, plan promocji oraz propozycje działań mających na celu zwiększenie atrakcyjności ośrodka. Wizja ta będzie istotnym elementem oceny kandydata.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie.
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
• Wsparcie zespołu i dostęp do zasobów organizacyjnych.
• Możliwość realizacji własnych pomysłów i wpływu na rozwój ośrodka.
• Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
• Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach branżowych.
Wymagane dokumenty
CV oraz wizja rozwoju ośrodka wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty proszę składać osobiście w Sekretariacie Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sierakowie ul. Wroniecka 2, 64-410 Sieraków lub elektronicznie na adres sierakow@wodkan.pl w terminie do dnia 21.11.2024 r. (w temacie
proszę podać: „Rekrutacja na stanowisko menager TKKF”). Z wybranymi kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Wszystkie osoby biorące udział w procesie rekrutacji, zostaną powiadomione o wynikach procedury kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 0612953107