szukaj
strona g艂贸wna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Przetargi aktualne:
WPK.1.2018 - Budowa sieci wodoci膮gowej na odcinkach: Sierak贸w, ul. Wiele艅ska - Huby - Og艂oszenie

Og艂oszenie nr 577870-N-2018 z dnia 2018-06-22 r. 

Wielobran偶owe Przedsi臋biorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sierakowie: Budowa sieci wodoci膮gowej na odcinkach: Sierak贸w, ul. Wiele艅ska - Huby
OG艁OSZENIE O ZAM脫WIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og艂oszenia: Zamieszczanie obowi膮zkowe

Og艂oszenie dotyczy: Zam贸wienia publicznego

Zam贸wienie dotyczy projektu lub programu wsp贸艂finansowanego ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 

O zam贸wienie mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie zak艂ady pracy chronionej oraz wykonawcy, kt贸rych dzia艂alno艣膰, lub dzia艂alno艣膰 ich wyodr臋bnionych organizacyjnie jednostek, kt贸re b臋d膮 realizowa艂y zam贸wienie, obejmuje spo艂eczn膮 i zawodow膮 integracj臋 os贸b b臋d膮cych cz艂onkami grup spo艂ecznie marginalizowanych 

Nie


Nale偶y poda膰 minimalny procentowy wska藕nik zatrudnienia os贸b nale偶膮cych do jednej lub wi臋cej kategorii, o kt贸rych mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni偶 30%, os贸b zatrudnionych przez zak艂ady pracy chronionej lub wykonawc贸w albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJ膭CY

Post臋powanie przeprowadza centralny zamawiaj膮cy 

Nie

Post臋powanie przeprowadza podmiot, kt贸remu zamawiaj膮cy powierzy艂/powierzyli przeprowadzenie post臋powania 

Nie

Informacje na temat podmiotu kt贸remu zamawiaj膮cy powierzy艂/powierzyli prowadzenie post臋powania: 
Post臋powanie jest przeprowadzane wsp贸lnie przez zamawiaj膮cych 

Nie


Je偶eli tak, nale偶y wymieni膰 zamawiaj膮cych, kt贸rzy wsp贸lnie przeprowadzaj膮 post臋powanie oraz poda膰 adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontakt贸w wraz z danymi do kontakt贸w: 

Post臋powanie jest przeprowadzane wsp贸lnie z zamawiaj膮cymi z innych pa艅stw cz艂onkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania post臋powania wsp贸lnie z zamawiaj膮cymi z innych pa艅stw cz艂onkowskich Unii Europejskiej – maj膮ce zastosowanie krajowe prawo zam贸wie艅 publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielobran偶owe Przedsi臋biorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sierakowie, krajowy numer identyfikacyjny 63119081600000, ul. ul. Wroniecka  2 , 64410  Sierak贸w, woj. wielkopolskie, pa艅stwo Polska, tel. 612 953 107, e-mail sierakow@wodkan.pl, faks 612 953 123. 
Adres strony internetowej (URL): www.wpk-sierakow.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod kt贸rym mo偶na uzyska膰 dost臋p do narz臋dzi i urz膮dze艅 lub format贸w plik贸w, kt贸re nie s膮 og贸lnie dost臋pne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ膭CEGO: Inny (prosz臋 okre艣li膰): 
Jednoosobowa Sp贸艂ka z o.o. Skarbu Gminy

I.3) WSP脫LNE UDZIELANIE ZAM脫WIENIA (je偶eli dotyczy):

Podzia艂 obowi膮zk贸w mi臋dzy zamawiaj膮cymi w przypadku wsp贸lnego przeprowadzania post臋powania, w tym w przypadku wsp贸lnego przeprowadzania post臋powania z zamawiaj膮cymi z innych pa艅stw cz艂onkowskich Unii Europejskiej (kt贸ry z zamawiaj膮cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie post臋powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie post臋powania odpowiadaj膮 pozostali zamawiaj膮cy, czy zam贸wienie b臋dzie udzielane przez ka偶dego z zamawiaj膮cych indywidualnie, czy zam贸wienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta艂ych zamawiaj膮cych): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pe艂ny i bezpo艣redni dost臋p do dokument贸w z post臋powania mo偶na uzyska膰 pod adresem (URL)

Tak 
www.bip.wpk-sierakow.pl


Adres strony internetowej, na kt贸rej zamieszczona b臋dzie specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia

Tak 
www.bip.wpk-sierakow.pl


Dost臋p do dokument贸w z post臋powania jest ograniczony - wi臋cej informacji mo偶na uzyska膰 pod adresem

Nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu nale偶y przesy艂a膰: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przes艂anie ofert lub wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu w inny spos贸b: 
Nie 
Inny spos贸b: 

Wymagane jest przes艂anie ofert lub wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu w inny spos贸b: 
Nie 
Inny spos贸b: 

Adres: 


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narz臋dzi i urz膮dze艅 lub format贸w plik贸w, kt贸re nie s膮 og贸lnie dost臋pne

Nie 
Nieograniczony, pe艂ny, bezpo艣redni i bezp艂atny dost臋p do tych narz臋dzi mo偶na uzyska膰 pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAM脫WIENIA


II.1) Nazwa nadana zam贸wieniu przez zamawiaj膮cego: Budowa sieci wodoci膮gowej na odcinkach: Sierak贸w, ul. Wiele艅ska - Huby 
Numer referencyjny: ZP.1.JS.2018 
Przed wszcz臋ciem post臋powania o udzielenie zam贸wienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zam贸wienia: Roboty budowlane 
II.3) Informacja o mo偶liwo艣ci sk艂adania ofert cz臋艣ciowych 
Zam贸wienie podzielone jest na cz臋艣ci: 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu mo偶na sk艂ada膰 w odniesieniu do: 

Zamawiaj膮cy zastrzega sobie prawo do udzielenia 艂膮cznie nast臋puj膮cych cz臋艣ci lub grup cz臋艣ci: 

Maksymalna liczba cz臋艣ci zam贸wienia, na kt贸re mo偶e zosta膰 udzielone zam贸wienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Kr贸tki opis przedmiotu zam贸wienia (wielko艣膰, zakres, rodzaj i ilo艣膰 dostaw, us艂ug lub rob贸t budowlanych lub okre艣lenie zapotrzebowania i wymaga艅 ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre艣lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us艂ug臋 lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje wykonanie nast臋puj膮cych rob贸t: 1. Budow臋 odcinka sieci wodoci膮gowej na odcinku od w臋z艂a nr 10 do w臋z艂a nr 27 z rur PE DN 160 metod膮 przewiertu sterowanego o d艂ugo艣ci 856,00 mb. Zamawiaj膮cy dopuszcza wykonanie kom贸r po艣rednich na trasie przewiertu w odleg艂o艣ci ok. 200 – 300 mb jedna od drugiej. Ca艂o艣膰 prac przewiertowych musi by膰 monitorowana za pomoc膮 oryginalnych urz膮dze艅 pomiarowych celem wykonania wizualizacji toru przewiertu z wykorzystanie specjalistycznego oprogramowania komputerowego. 2. Ustawienie hydrant贸w p-po偶. – 4 szt. – hydranty z podw贸jnym zamkni臋ciem, zabezpieczeniem przez z艂amaniem oraz rur膮 wzno艣n膮 ze stali kwasoodpornej. 3. Pod艂膮czenie do istniej膮cej sieci wodoci膮gowej wraz z odtworzeniem nawierzchni. 4. Dezynfekcja nowobudowanej sieci wraz z pobraniem pr贸by wody i wykonaniem bada艅 laboratoryjnych w zakresie ska偶enia bakteriologicznego. 5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 6. Wszystkie niezb臋dne do wykonania zadania materia艂y dostarczy Zamawiaj膮cy. Szczeg贸艂y przedmiotu zam贸wienia okre艣la projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru rob贸t, kt贸re stanowi膮 integraln膮 cz臋艣膰 SIWZ. Do ceny oferty nale偶y doliczy膰 nast臋puj膮ce koszty: rob贸t przygotowawczych, wyko艅czeniowych i porz膮dkowych, zorganizowania, zagospodarowania i p贸藕niejszej likwidacji placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu na czas prowadzenia rob贸t, odwodnienia wykop贸w, wywozu nadmiaru gruntu, wywozu bentonitu pozosta艂ego po zako艅czeniu prac przewiertowych, wymiany gruntu, zag臋szczenia gruntu, przekop贸w kontrolnych, odtworzenia nawierzchni pasa drogowego, zaj臋cia pasa drogowego, wykonania ewentualnych przek艂adek w przypadku kolizji z istniej膮cym uzbrojeniem, pobrania pr贸bek wody przez uprawnionego pr贸bkobiorc臋 oraz wykonania bada艅 laboratoryjnych pr贸bki wody przez laboratorium akredytowane celem orzeczenia o jej przydatno艣ci do spo偶ycia, zapewnienia pe艂nej obs艂ugi geodezyjnej wraz z inwentaryzacj膮 powykonawcz膮 (5 egzemplarzy), planu bezpiecze艅stwa i ochrony zdrowia, wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty zwi膮zane z odbiorami wykonanych rob贸t i innych czynno艣ci niezb臋dnych do wykonania przedmiotu zam贸wienia. Zamawiaj膮cy zapewnia wszelkie materia艂y i urz膮dzenia niezb臋dne do wykonania przedmiotu zam贸wienia we w艂asnym zakresie i na sw贸j koszt oraz zobowi膮zany jest do stosowania wyrob贸w budowlanych zgodnie ze specyfikacj膮 techniczn膮 wykonania i odbioru rob贸t oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustaw臋 z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z p贸藕n. zm.). U偶yte do wykonania przedmiotu zam贸wienia materia艂y nie mog膮 obni偶a膰 warto艣ci u偶ytkowej i jako艣ciowej wykonanych element贸w zam贸wienia ani ujemnie wp艂ywa膰 na wytrzyma艂o艣膰, funkcjonalno艣膰 i bezpiecze艅stwo u偶ytkowania i korzystania z terenu rob贸t i w jego granicach. Je偶eli w SIWZ oraz jej za艂膮cznikach wskazana zosta艂a nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do okre艣lonych materia艂贸w, urz膮dze艅 itp. Zamawiaj膮cy wymaga, aby traktowa膰 takie wskazanie jako przyk艂adowe. Zosta艂y one bowiem okre艣lone jedynie w celu sprecyzowania parametr贸w i wymog贸w techniczno-u偶ytkowych przedmiotu zam贸wienia. 

II.5) G艂贸wny kod CPV: 45230000-8 
Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV

45231100-6



II.6) Ca艂kowita warto艣膰 zam贸wienia (je偶eli zamawiaj膮cy podaje informacje o warto艣ci zam贸wienia)
Warto艣膰 bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku um贸w ramowych lub dynamicznego systemu zakup贸w – szacunkowa ca艂kowita maksymalna warto艣膰 w ca艂ym okresie obowi膮zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakup贸w)


II.7) Czy przewiduje si臋 udzielenie zam贸wie艅, o kt贸rych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak 
Okre艣lenie przedmiotu, wielko艣ci lub zakresu oraz warunk贸w na jakich zostan膮 udzielone zam贸wienia, o kt贸rych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w kt贸rym realizowane b臋dzie zam贸wienie lub okres, na kt贸ry zosta艂a zawarta umowa ramowa lub okres, na kt贸ry zosta艂 ustanowiony dynamiczny system zakup贸w: 
miesi膮cach:    lub dniach: 
lub 
data rozpocz臋cia:   lub zako艅czenia: 

Okres w miesi膮cach

Okres w dniach

Data rozpocz臋cia

Data zako艅czenia

3


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA艁U W POST臉POWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre艣lonej dzia艂alno艣ci zawodowej, o ile wynika to z odr臋bnych przepis贸w 
Okre艣lenie warunk贸w: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Okre艣lenie warunk贸w: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolno艣膰 techniczna lub zawodowa 
Okre艣lenie warunk贸w: 
Zamawiaj膮cy wymaga od wykonawc贸w wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu imion i nazwisk os贸b wykonuj膮cych czynno艣ci przy realizacji zam贸wienia wraz z informacj膮 o kwalifikacjach zawodowych lub do艣wiadczeniu tych os贸b: 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre艣lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiaj膮cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj膮cy przewiduje nast臋puj膮ce fakultatywne podstawy wykluczenia: 







III.3) WYKAZ O艢WIADCZE艃 SK艁ADANYCH PRZEZ WYKONAWC臉 W CELU WST臉PNEGO POTWIERDZENIA, 呕E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE艁NIA WARUNKI UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ SPE艁NIA KRYTERIA SELEKCJI 

O艣wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe艂nianiu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu 
Tak 
O艣wiadczenie o spe艂nianiu kryteri贸w selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ O艢WIADCZE艃 LUB DOKUMENT脫W , SK艁ADANYCH PRZEZ WYKONAWC臉 W POST臉POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO艢CI, O KT脫RYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

III.5) WYKAZ O艢WIADCZE艃 LUB DOKUMENT脫W SK艁ADANYCH PRZEZ WYKONAWC臉 W POST臉POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO艢CI, O KT脫RYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPE艁NIANIA WARUNK脫W UDZIA艁U W POST臉POWANIU: 

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERI脫W SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ O艢WIADCZE艃 LUB DOKUMENT脫W SK艁ADANYCH PRZEZ WYKONAWC臉 W POST臉POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO艢CI, O KT脫RYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zam贸wienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiaj膮cy 偶膮da wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
Wykonawca zobowi膮zany jest wnie艣膰 wadium w wysoko艣ci: - 8.000,00 z艂 (s艂ownie: osiem tysi臋cy z艂 00/100)


IV.1.3) Przewiduje si臋 udzielenie zaliczek na poczet wykonania zam贸wienia:

Nie 
Nale偶y poda膰 informacje na temat udzielania zaliczek: 


IV.1.4) Wymaga si臋 z艂o偶enia ofert w postaci katalog贸w elektronicznych lub do艂膮czenia do ofert katalog贸w elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza si臋 z艂o偶enie ofert w postaci katalog贸w elektronicznych lub do艂膮czenia do ofert katalog贸w elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 


IV.1.5.) Wymaga si臋 z艂o偶enia oferty wariantowej:


Dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty wariantowej 

Z艂o偶enie oferty wariantowej dopuszcza si臋 tylko z jednoczesnym z艂o偶eniem oferty zasadniczej: 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawc贸w, kt贸rzy zostan膮 zaproszeni do udzia艂u w post臋powaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z og艂oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawc贸w   
Przewidywana minimalna liczba wykonawc贸w 
Maksymalna liczba wykonawc贸w   
Kryteria selekcji wykonawc贸w: 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakup贸w:

Umowa ramowa b臋dzie zawarta: 

Czy przewiduje si臋 ograniczenie liczby uczestnik贸w umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestnik贸w umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zam贸wienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakup贸w: 

Adres strony internetowej, na kt贸rej b臋d膮 zamieszczone dodatkowe informacje dotycz膮ce dynamicznego systemu zakup贸w: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakup贸w dopuszcza si臋 z艂o偶enie ofert w formie katalog贸w elektronicznych: 

Przewiduje si臋 pobranie ze z艂o偶onych katalog贸w elektronicznych informacji potrzebnych do sporz膮dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakup贸w: 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og艂oszeniem) 
Nale偶y poda膰 adres strony internetowej, na kt贸rej aukcja b臋dzie prowadzona: 

Nale偶y wskaza膰 elementy, kt贸rych warto艣ci b臋d膮 przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje si臋 ograniczenia co do przedstawionych warto艣ci, wynikaj膮ce z opisu przedmiotu zam贸wienia: 

Nale偶y poda膰, kt贸re informacje zostan膮 udost臋pnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki b臋dzie termin ich udost臋pnienia: 
Informacje dotycz膮ce przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany spos贸b post臋powania w toku aukcji elektronicznej i jakie b臋d膮 warunki, na jakich wykonawcy b臋d膮 mogli licytowa膰 (minimalne wysoko艣ci post膮pie艅): 
Informacje dotycz膮ce wykorzystywanego sprz臋tu elektronicznego, rozwi膮za艅 i specyfikacji technicznych w zakresie po艂膮cze艅: 
Wymagania dotycz膮ce rejestracji i identyfikacji wykonawc贸w w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etap贸w aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, kt贸rzy nie z艂o偶yli nowych post膮pie艅, zostan膮 zakwalifikowani do nast臋pnego etapu: 
Warunki zamkni臋cia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Gwarancja jako艣ci

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o kt贸rej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z og艂oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og艂oszeniem 
Minimalne wymagania, kt贸re musz膮 spe艂nia膰 wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrze偶enie prawa do udzielenia zam贸wienia na podstawie ofert wst臋pnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podzia艂 negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Nale偶y poda膰 informacje na temat etap贸w negocjacji (w tym liczb臋 etap贸w): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymaga艅 zamawiaj膮cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysoko艣ci nagr贸d dla wykonawc贸w, kt贸rzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi膮zania stanowi膮ce podstaw臋 do sk艂adania ofert, je偶eli zamawiaj膮cy przewiduje nagrody: 

Wst臋pny harmonogram post臋powania: 

Podzia艂 dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi膮za艅: 
Nale偶y poda膰 informacje na temat etap贸w dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zam贸wienia definiuj膮ce minimalne wymagania, kt贸rym musz膮 odpowiada膰 wszystkie oferty: 

Podzia艂 negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj膮cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteri贸w oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na kt贸rej b臋dzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na kt贸rej jest dost臋pny opis przedmiotu zam贸wienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotycz膮ce rejestracji i identyfikacji wykonawc贸w w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz膮dze艅 informatycznych: 

Spos贸b post臋powania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre艣lenie minimalnych wysoko艣ci post膮pie艅: 

Informacje o liczbie etap贸w licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, kt贸rzy nie z艂o偶yli nowych post膮pie艅, zostan膮 zakwalifikowani do nast臋pnego etapu:

Termin sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamkni臋cia licytacji elektronicznej: 


Istotne dla stron postanowienia, kt贸re zostan膮 wprowadzone do tre艣ci zawieranej umowy w sprawie zam贸wienia publicznego, albo og贸lne warunki umowy, albo wz贸r umowy: 


Wymagania dotycz膮ce zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje si臋 istotne zmiany postanowie艅 zawartej umowy w stosunku do tre艣ci oferty, na podstawie kt贸rej dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Nale偶y wskaza膰 zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
1. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zmianami ) zamawiaj膮cy przewiduje dokonanie zmiany postanowie艅 zawartej umowy w stosunku do tre艣ci oferty, na podstawie kt贸rej dokonano wyboru wykonawcy w nast臋puj膮cych przypadkach: 1). zmiany terminu wykonania przedmiotu zam贸wienia w przypadku: 1.2. wyst膮pienia si艂y wy偶szej, kt贸rej skutk贸w nie da si臋 przewidzie膰, ani im zapobiec ( np. kl臋ski 偶ywio艂owe, strajki generalne) oraz akty w艂adzy ustawodawczej i wykonawczej, 1.3. odkrycia na terenie budowy wszelkich wykopalisk oraz innych pozosta艂o艣ci o znaczeniu geologicznym lub archeologicznym, 1.4. wstrzymania prac budowlanych przez w艂a艣ciwy organ, odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych uzgodnie艅, zezwole艅, decyzji z przyczyn niezawinionych przez Wykonawc臋, 1.5. gdy wyst膮pi konieczno艣膰 wykonania zam贸wienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, kt贸rego wykonanie stanie si臋 konieczne, a wykonanie zam贸wienia podstawowego jest uzale偶nione od wykonania zam贸wienia dodatkowego, 1.6. wstrzymaniem rob贸t przez Zamawiaj膮cego, 1.7. konieczno艣ci膮 wykonania rob贸t zamiennych na wniosek Zamawiaj膮cego, W w/w przypadkach maksymalny okres przesuni臋cia terminu zako艅czenia przedmiotu umowy r贸wny b臋dzie okresowi przerwy udokumentowanej przez Wykonawc臋 i zaakceptowanej przez Zamawiaj膮cego. 2) skr贸cenia terminu wykonania przedmiotu zam贸wienia w przypadku zako艅czenia przez Wykonawc臋 rob贸t budowlanych przed terminem okre艣lonym w umowie, a Zamawiaj膮cy na wniosek Wykonawcy wyrazi zgod臋 na odebranie rob贸t budowlanych wcze艣niej ni偶 planowa艂. 3) zmiany w trakcie realizacji rob贸t os贸b odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w szczeg贸lnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawc臋, gdy kwalifikacje wskazanych os贸b b臋d膮 spe艂nia膰 warunki okre艣lone w SIWZ. 4) zmiany w trakcie realizacji rob贸t podwykonawc贸w, kt贸rzy realizuj膮 cz臋艣ci zam贸wienia wskazane w ofercie Wykonawcy i spe艂niaj膮 warunki okre艣lone w SIWZ, w szczeg贸lnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawc臋. 5) Zamawiaj膮cy dopuszcza mo偶liwo艣膰 powierzenia podwykonawcom, kt贸rzy spe艂niaj膮 warunki okre艣lone w SIWZ innej cz臋艣ci zam贸wienia ni偶 wskazana w ofercie Wykonawcy. 6) Zamawiaj膮cy dopuszcza, w razie konieczno艣ci wykonanie rob贸t zamiennych, kt贸re b臋d膮 niezb臋dne do wykonania ca艂o艣ci rob贸t i uzyskania efektu u偶ytkowego, kt贸rych wykonanie nie b臋dzie wykracza艂o poza zakres okre艣lony w przedmiocie zam贸wienia i nie zmieni wynagrodzenia nale偶nego Wykonawcy. 7) Zamawiaj膮cy dopuszcza wprowadzenie zmiany technologii wykonania element贸w rob贸t i urz膮dze艅 pod warunkiem, 偶e zmiany te b臋d膮 r贸wnorz臋dne lub lepsze funkcjonalnie od przewidzianych w projekcie, korzystne dla Zamawiaj膮cego, w szczeg贸lno艣ci powoduj膮ce obni偶enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj膮cego na eksploatacj臋 wykonanego przedmiotu umowy, poprawienie parametr贸w technicznych. Zmiany mog膮 by膰 wprowadzone po zatwierdzeniu ich przez Zamawiaj膮cego w porozumieniu z Projektantem pod warunkiem, 偶e zmiany nie spowoduj膮 wzrostu wynagrodzenia nale偶nego Wykonawcy. 8) Wykonawca mo偶e wyst膮pi膰 z wnioskiem, na pi艣mie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 2 dni od zaistnienia powy偶szych okoliczno艣ci. 9) Roboty zamienne mog膮 by膰 realizowane wy艂膮cznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiaj膮cego pod rygorem niewa偶no艣ci, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zg艂oszeniem przez wykonawc臋 zakresu rob贸t zamiennych. Dopuszczalne s膮 roboty zamienne w zakresie zmian materia艂贸w, ilo艣ci rob贸t, technologii, urz膮dze艅 na materia艂y, technologie i urz膮dzenia spe艂niaj膮ce parametry techniczne lub o wy偶szych parametrach ni偶 okre艣lone w specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian – prawid艂owa realizacja przedmiotu umowy, obni偶enie koszt贸w, zapewnienie optymalnych parametr贸w technicznych i jako艣ciowych rob贸t. 10) Dopuszczalne jest odst膮pienie na wniosek Zamawiaj膮cego od realizacji cz臋艣ci zam贸wienia i zwi膮zanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wyst膮pienia obiektywnych okoliczno艣ci, kt贸rych Zamawiaj膮cy nie m贸g艂 przewidzie膰 na etapie przygotowania post臋powania, a kt贸re powoduj膮, 偶e wykonanie przedmiotu zam贸wienia bez ograniczenia zakresu zam贸wienia, powodowa艂oby dla Zamawiaj膮cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zam贸wienia i zwi膮zane z tym racjonalne wydatkowanie 艣rodk贸w publicznych. 11) Dopuszczalne s膮 zmiany umowy w zakresie os贸b i adres贸w w niej wskazanych. 12) Dopuszczalne s膮 zmiany wysoko艣ci wynagrodzenia w razie zmiany: - stawki podatku od towar贸w i us艂ug, - wysoko艣ci minimalnego wynagrodzenia za prac臋, ustalonego na podstawie odr臋bnych przepis贸w, - wysoko艣ci stawki sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne lub zdrowotne. Zmiany wysoko艣ci wynagrodzenia mog膮 mie膰 miejsce jedynie w贸wczas, gdy b臋d膮 mia艂y wp艂yw na koszty wykonania zam贸wienia przez wykonawc臋. Wykonawca zobowi膮zany jest do wykazania wp艂ywu zmiany wskazanych regulacji na koszty wykonania zam贸wienia w spos贸b czytelny dla Zamawiaj膮cego poprzez dostarczenie dokument贸w potwierdzaj膮cych powy偶sze. 2. Warunki zmian: inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub zamawiaj膮cego. 3. Istotne postanowienia umowy zawarte zosta艂y w projekcie umowy – za艂膮cznik nr 6 do SIWZ. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Spos贸b udost臋pniania informacji o charakterze poufnym (je偶eli dotyczy): 

艢rodki s艂u偶膮ce ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin sk艂adania ofert lub wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu: 
Data: 2018-07-10, godzina: 10:00, 
Skr贸cenie terminu sk艂adania wniosk贸w, ze wzgl臋du na piln膮 potrzeb臋 udzielenia zam贸wienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og艂oszeniem): 

Wskaza膰 powody: 

J臋zyk lub j臋zyki, w jakich mog膮 by膰 sporz膮dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu 
> Polski 
IV.6.3) Termin zwi膮zania ofert膮: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk艂adania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje si臋 uniewa偶nienie post臋powania o udzielenie zam贸wienia, w przypadku nieprzyznania 艣rodk贸w pochodz膮cych z bud偶etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj膮cych zwrotowi 艣rodk贸w z pomocy udzielonej przez pa艅stwa cz艂onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), kt贸re mia艂y by膰 przeznaczone na sfinansowanie ca艂o艣ci lub cz臋艣ci zam贸wienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje si臋 uniewa偶nienie post臋powania o udzielenie zam贸wienia, je偶eli 艣rodki s艂u偶膮ce sfinansowaniu zam贸wie艅 na badania naukowe lub prace rozwojowe, kt贸re zamawiaj膮cy zamierza艂 przeznaczy膰 na sfinansowanie ca艂o艣ci lub cz臋艣ci zam贸wienia, nie zosta艂y mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

 
informacje udost臋pni艂:Monika Gierczy艅ska
data udost臋pnienia: 2018-06-22 13:38:11
ostatnia modyfikacja: Monika Gierczy艅ska 2018-06-22 13:38:11 »
drukuj wy艣lij link  

 
. .
BIP - liczba wej艣膰: 53483